جزوه درس تفکر و زبان به همراه نمونه سوالات پیام نور
نمونه سوال آموزش تفکر به کودکان و نوجوانان پیام نور
نمونه سوالات درس آموزش تفکر به کودکان و نوجوانان
دانلود نمونه سوال اموزش تفکر به کودکان و نوجوانان
دانلود نمونه سوالات آموزش تفکر به کودکان و نوجوانان
دانلود کتاب آموزش تفکر به کودکان و نوجوانان پیام نور
نمونه سوالات پیام نور رشته علوم تربیتی 96-95
نمونه سوال آموزش تفکر به کودکان و نوجوانان رشته علوم تربیتی پیام نور
نمونه سوالات پیام نور رشته علوم تربیتی 95-94
دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مسئله و حل مسئله
دانش پژوهان گرامی ،این فایل حاوی مطالعه مبانی نظری و پیشینه تحقیق (فصل دوم ) با عنوان مسئله و حل مسئله می باشد که با فرمت ورد در 20 صفحه نگارش شده است.
فصل دوم تحقیق کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
پیشینه داخلی جدید: دارد
پیشینه خارجی جدید: دارد
منبع : انگلیسی و فارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc
مناسب جهت استفاده برای مقاطع: کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری رشته های حسابداری و مدیریت و سایر رشته های مرتبط، منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی
حل مسأله یکی از موضوعات کلیدی در فعالیت های آموزش و یادگیری در سال های اخیر بوده است(یاسمین و سنول،2014). حل مسأله مدت زیادی است که توسط محققان مختلف مورد بررسی قرار گرفته است، با این حال، تعریف حل مسأله هنوز فراگیر نشده است. جوناسن (2003) تعریف می کند حل مسئله را به عنوان فرآیند فکری انفرادی که فرد به صورت قانون یاد گرفته ومی تواند در حل مشکلات در هر شرایط اعمال کند.همچنین نوع جدیدی از یادگیری و در نتیجه استفاده از دانش و روش ها در برابر مشکلات و مسائل تلقی می شود. به طور کلی، هر فرد به دانش و مهارت برای حل مشکلات نیاز دارد. هالاکوا و پروکسا 2007) اظهار داشتند که راه حل مشکلات و مسائل در هر موضوع یک رفتار بسیار پیچیده انسان است( به نقل از جوهری و همکاران،2012).
برای مسئله تعاریف مختلفی ارائه شده است. بنا به یکی از تعاریف، مسئله عبارت است از فاصله بین وضعیت موجود با وضعیت مطلوب یا مورد نظر در یک سیستم. براین اساس حل مسئله عبارت است از فرایند یافتن راه یا راهکار رسیدن از وضعیت موجود به وضعیت مطلوب مورد نظر. تعریف دیگر مسئله بیان می دارد که درباره یک موضوع یاوضعیت، بخشی از نکات یا جنبه ها مشخص و معلوم است و بخشی از نکات یا جنبه ها نامشخص و مجهول است. بر این اساس حل مسئله عبارت است از فرایند یافتن نکات یا جنبه های مجهول با استفاده از نکات یا جنبه های معلوم. حل مسألهفرایندی ذهنی، تفکری، دانشی و مهارتی است که در واقع پدید آورنده علوم، فناوری، مهندسی و به طور کلی همه ابداعات و اختراعات و دستاوردهای بشری است....
کاربران گرامی ،این فایل حاوی مطالعه نکات مهم کتاب نظریه های مشاوره و روان درمانی دانشگاه پیام نور مولفان فرهاد شقاقی، علیرضا آقایوسفی، مرتضی ترخان می باشد که با فرمت pdf در 25 صفحه تهیه و تدوین گردیده است.در صورت تمایل می توانید این محصول را از وبسایت خریداری و دانلود نمایید.
«نظریههای مشاوره و رواندرمانی» نوشته دکتر مرتضی ترخان، دکتر علیرضا آقایوسفی، دکتر فرهاد شقاقی از مجموعه کتابهای آموزشی دانشگاه پیام نور در رشته روانشناسی است.
فصل اول:
مفاهیم و مسائل اساسی در مشاوره و روان درمانی(21 نکته)
فصل دوم:
دیدگاه روان کاوی(44 نکته)
فصل سوم:
رویکرد درمانجو(43 نکته)
فصل چهارم:
معنی درمانی فرانکل(25 نکته)
فصل پنجم:
گشتالت درمانی(29 نکته)
فصل ششم:
دیدگاه شناختی(33 نکته)
فصل هفتم:
تحلیل رفتار متقابل(30 نکته)
فصل هشتم:
سایر درمانگری ها(9 نکته)
سوالات درس نظریه های مشاوره و روان درمانی با پاسخنامه
شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید.
شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید
۱- دریافت از طریق ایمیل
۲- دریافت از طریق دانلود
شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید
۱- واریز به حساب یا کارت به کارت
۲- پرداخت آنلاین
برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.
بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.
نکات مهم کتاب نظریه های مشاوره و روان درمانی
خلاصه نظریه های مشاوره و روان درمانی
نظریه های مشاوره و روان درمانی pdf
خلاصه درس نظریه های مشاوره و روان درمانی پیام نور
دانلود رایگان خلاصه کتاب نظریه های روان درمانی پروچاسکا
خلاصه کتاب نظریه های مشاوره عبدالله شفیع ابادی در pdf
نمونه سوالات نظریه های روان درمانی پروچاسکا
نمونه سوالات درس نظریه های مشاوره و روان درمانی شفیع آبادی
دانلود رایگان کتاب پروچاسکا
پکیج کامل آزمون و تست MBTI
کاربران گرامی ،این فایل حاوی مطالعه آزمون و تست شخصیت شناسی MBTI می باشد که با فرمت اکسل،ورد،پاورپوینت و پی دی اف در اختیار شما عزیزان بصورت کامل و جامع قرار گرفته است.
تیپ نمای مایرز- بریگز که اختصاراً MBTI نامیده می شود یک ابزار سنجش شخصیت است که تمایلات و گرایشهای فرد را مشخص می سازد و نتایج ان تفاوت های ارزشمندی را بیت افراد سالم و طبیعی مشخص می سازد. تیپ نمای مایرز بریگز به افراد کمک می کند که خودشان، انگیزه ها، توانایی های موجود و بالقوه شان را بشناسند.
کاتارین کوک بریگز ، به شباهتها و تفاوتهای موجود بین شخصیتها علاقه داشت و مطالعهای مستقل را در اینباره دنبال کرد. در 1923، وی کتاب تیپهای شخصیتی یونگ را مطالعه کرد و دریافت که نظرش درباره شخصیت، مشابه نظر یونگ است. بنابراین، به همراه دخترش ایزابل بریگز مایرز ایدههای کارل یونگ را بسط و گسترش داده و ایدههای او را برای درک مردم پیرامونشان، بهکار بستند.مایرز بر اساس نظریه یونگ و مشاهدات مادر خود یک آزمون کاغذ مدادی را در سال1962 تهیه نمود.یکی از انگیزه های او در این کار این بود که به افراد کمک کند تا در مورد خودشان شناخت بیشتری بدست آورند و هدف دیگر او یاری رساندن به امور جنگ بود تا این که مشخص شود افراد با تیپ های مختلف در چه موقعیت هایی قرار بگیرند که ارجح باشد و همین باعث شد تا بیست سال از عمر خود را برای کامل کردن تیپ نمای مایرز- بریگز صرف کند.
1) شناخت بهتر خود (خودشناسی)
2) شناخت بهتر دیگران و تفاوتهای فردی
3) مشاوره های فردی
4) مشاوره پیش از ازدواج
5) مشاوره شغلی
6) مشاوره آموزشی ـ تحصیلی
این آزمون یکی از معتبرترین و کاربردی ترین آزمون، در سطح جهان است. این آزمون برای تفکیک افراد نیست، بلکه تنها آزمونی است که اجازه میدهد ترجیحات افراد در مورد مفاهیم زندگی فهمیده شود. مایرز و بریگزچهار بعد شخصیتی و شانزده تیپ شخصیتی را در افراد شناسایی کردند این چهار بعد عبارت اند از :
1-درونگرایی- برونگرایی( E-I): اندازهگیری گرایش به اینکه تمرکز انرژی فرد به درون (خود) است یا بیرون (دیگران).
2-حسی- شهودی ( S-N):انواع اطلاعاتی را که افراد بیشتر متوجه می شوند ، دریافت میکنند و بخاطر می سپارند.
3-احساسی- فکری( T-F):چگونگی تصمیم گیری فرد.
4-ملاحظهکننده - داوریکننده( J-P):شیوه سازمان دهیدنیای بیرون، سبک زندگی که فرد میپذیرد.
پکیج کامل آزمون و تست MBTI
تحلیل تست mbti
تست mbti چیست
تفسیر آزمون mbti
دانلود رایگان تست mbti pdf
تست و تایپ mbti
تست ازدواج mbti
تست mbti دکتر شیری
آزمون شخصیت شناسی مایرز بریگز mbti به همراه تفسیر کامل و کاربردی
کاربران گرامی ،این فایل حاوی مطالعه راههای پرورش تفکر خلاق در کودکان می باشد که با فرمت ورد در 21 صفحه تهیه و تنظیم گردیده است.
مقدمه:
یکی از مسائلی که از دیرباز ذهن اندیشمندان ، روانشناسان و دانشمندان علوم انسانی را به خود مشغول نموده است چگونگی رشد و پرورش خلاقیت و ابتکار عمل در دانش آموزان ، نوجوانان و جوانان می باشد.
اصولا یکی از شاخصه های رشد و ارتقای علمی در هر کشوری شکوفایی و تجلی خلاقیت و ابتکار عمل به عنوان زیر ساخت آن جامعه می باشد. جوامعی که بتوانند خلاقیت نسل جوان را احیاء و شکوفا سازند ، از میزان قابل توجه توسعه- رشد و شکوفایی علمی برخوردار خواهند بود و بالعکس . به هر میزان که خلاقیت ، پرورش و تعالی نباید رکود علمی، صنعتی و فرهنگی را باید برای آن جامعه انتظار داشت.
خلاقیت مقوله ای است که علی رغم اهمیت فوق العاده درمباحث آموزشی سال ها زیر غبار فراموشی پنهان مانده است. اما اکنون گویا برخی بخش ها درآموزش و پرورش نقش حیاتی آن را باز شناخته اند و درصددند به مسئله خلاقیت بپردازند.
این اثر حاصل مطالعه چند کتاب در این زمینه به علاوه تجارب شخصی ده سال مدیریت است که امید است مورد توجه واستفاده علاقه مندان قرار گیرد.
خلاقیت موضوع جالب توجه و بحث برانگیزی است و همواره پرسش های زیادی دراین زمینه برای بشر مطرح بوده است.
درسه دهه اخیر عده ای از صاحبظران سعی براین داشته اند که تعاریف جامعی از خلاقیت عرضه کنند.گرچه کوشش های آنان کاملا موفقیت آمیز نبوده است ولی بررسی نتایج تحقیقات آنان می تواند ابهام تعریف خلاقیت را تا حدودی کاهش دهد.
شاید به جرات بتوان گفت که جامع ترین نظریه مربوط به خلاقیت توسط گیلفورد(1959-1950) دانشمند امریکایی عرضه شده است، گیلفورد با تحقیقات فراوان خود سرانجام به این نتیجه رسید که توانایی های فکری انسان را نمی توان دریک بعد خلاصه کرد وآن را هوش یا چیزی شبیه آن نامید
مقدمه.................................................1
خلاقیت چیست؟.....................................2
سنجش خلاقیت......................................5
رابطه بین هوش وخلاقیت..........................7
خصوصیات افراد خلاق............................9
خلاقیت وآموزش وپرورش........................10
نتیجه گیری.........................................17
منابع وماخذ.........................................18
راههای پرورش تفکر خلاق در کودکان با فرمت ورد
نقاشی تفکر خلاق
پرورش تفکر در کودکان
خلاقیت کودکان دبستانی
مهارت تفکر خلاق در کودکان
آموزش مهارت تفکر خلاق به کودکان
تفکر خلاق pdf
تفکر خلاق چیست
مقاله تفکر خلاق
دانشجویان گرامی،محتوای این فایل شامل جزوه ذرات بنیادی پیشرفته 1 می باشد که بصورت دستنویس در 70 صفحه تهیه و تدوین گردیده است.در صورت نیاز می توانید این محصول را از وبسایت خریداری و دانلود نمایید.
شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید.
شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید
۱- دریافت از طریق ایمیل
۲- دریافت از طریق دانلود
شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید
۱- واریز به حساب یا کارت به کارت
۲- پرداخت آنلاین
برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.
بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.
جزوه ذرات بنیادی پیشرفته 1
دانلود کتاب فیزیک ذرات بنیادی فارسی
دانلود رایگان کتاب ذرات بنیادی
ذرات بنیادی pdf
انواع ذرات بنیادی
روش های تحقیق کیفی و آمیخته دکتر عباس بازرگان(خلاصه و تست)
دانشجویان و کاربران گرامی ،محتوای این فایل کامل ترین جزوه و خلاصه کتاب روش های تحقیق کیفی و آمیخته دکتر عباس بازرگان بهمراه تست و نمونه سوالات امتحانی درس روش شناسی پژوهش های کیفی و آمیخته در مدیریت با کد درس ۱۲۱۸۶۷۴ منبع درس روش تحقیق کیفی و آمیخته مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا می باشد که با کیفیت عالی در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.
سوالات نیمسال دوم سال 97-96 با پاسخنامه
سوالات نیمسال اول سال 97-96 با پاسخنامه
سوالات نیمسال دوم سال 96-95 با پاسخنامه
20 عدد تست تالیفی با پاسخنامه
این کتاب مشتمل بر یازده فصل است و فصل بندی مطالب این کتاب در ارتباط با پژوهش های کیفی و آمیخته به صورت زیر انجام شده است:
فصل اول
آن نگاهی به معانی معرفت شناسی تحقیق در علوم رفتاری که در آن به دیدگاه های زیر بنایی و تأثیر آنها بر روش تحقیق و انتخاب رویکردهای کمی و کیفی در تحقیق علوم رفتاری با تأکید بعلوم تربیتی و نظامهای آموزشی اشاره میکند.
در فصل دوم
به طراحی تحقیق به روش کیفی اشاره می کند از تعریف آن و دلایل انتخاب و مراحل و چهارچوب گزارش یک تحقیق کیفی می پردازد.
فصل سوم
آن به طرح های تحقیق کیفی از جمله چگونگی گردآوری و تحلیل داده ها اشاره میکند.
موضوع فصل چهارم
طرح تحقیق زیست نگاری است به بررسی هدف تحقیق و موارد استفاده و چگونگی اجرای تحقیق زیست نگاری می کند.
فصل پنجم
به طرح تحقیق گروه های کانونی می پردازد.
فصل ششم
به مطالعه موردی یا همان مورد پژوهی اشاره می کند. در این فصل به اهداف، ضرورت و مراحل انجام مطالعه موردی برای آموزش های کاربردی و درک عمقی یک مورد و ملاک های ارزیابی کیفیت گزارش پرداخته شده است.
فصل هفتم
کتاب به طرح تحقیق نظریه برخاسته از داده ها اشاره میکند.
فصل هشتم
کتاب به طرح تحقیق اقدام پژوهی می پرداخته وبه اهداف این روش وپیش فرض ها وشرایط مساعد برای اقدام پژوهی ومراحل آن اشاره دارد.
فصل نهم
کتاب به سایرطرحهای تحقیق کیفی می پردازد از جمله به طرح تحقیق قوم نگاری و طرح تحقیق پدیدار شناسی اشاره دارد.
فصل دهم
که در مورد طرح های تحقیق آمیخته است.
فصل یازدهم
کاربردهائی از طرحهای تحقیق آمیخته را به بحث گذاشته و نهایتاً
فصل دوازدهم
کتاب هم به کیفیت پژوهی و جایگاه اخلاق در پژوهش های اجتماعی و رفتاری که مشتمل بر مقدمه و عوامل مرتبط با کیفیت پژوهش و اخلاق در پژوهش می باشد می پردازد.
روش های تحقیق کیفی و آمیخته دکتر عباس بازرگان(خلاصه و تست)
خلاصه کتاب روش های تحقیق کیفی و آمیخته دکتر عباس بازرگان
دانلود رایگان کتاب روش تحقیق کیفی دکتر بازرگان
خلاصه روش های تحقیق کیفی و آمیخته
خلاصه کتاب روش تحقیق کیفی بازرگان
دانلود کتاب مقدمه ای بر روش های تحقیق کیفی و آمیخته
دانلود کتاب مقدمه ای بر روش تحقیق کیفی عباس بازرگان
روش تحقیق آمیخته ppt
خلاصه روش تحقیق کیفی
کاربران گرامی ،این فایل حاوی مطالعه و تفسیر بالینی آزمون آدمک گودیناف بصورت کامل و جامع می باشد که با فرمت ورد در 55 صفحه تهیه و تنظیم گردیده است.این آزمون شامل آزمون تصویر آدمک گودیناف و بررسی شخصیت کودک بر اساس ترسیم آدمک می باشد .
آزمون یا تست عبارت است از وسیله ای که به طور علمی تهیه می شود و برای اندازه گیری عینی استعدادها و توانایی های فردی به کار می رود .نقش اصلی هر آزمون روانی اساسا اندازه گیری تفاوت های فردی یا تفاوت هایی است که در فرد به خصوصی در مواقع مختلفی دیده می شود .
به طور کلی روش نمره گذاری در آزمون تصویر آدمی گودیناف از این قرار است که به هر قسمتی از تصویر یک نمره تعلق میگیرد که مجموع آنها از ۵۱ تجاوز نمی کند . با استفاده از جدول مخصوص نمره خام تبدیل به سن عقلی می شود .
دستور اجرا وشرایط بکار بستن آزمون
آزمون را می توان بصورت فردی یا گروهی اجرا کرد هرکودک یک جعبه مداد رنگی که شامل هفت رنگ است دریافت می کند.آبی، سبز، قرمز، زرد، بنفش ،قهوه ای وسیاه.
همچنین یک مداد سیاه یک مداد پاک کن ویک ورقه کاغذ به ابعاد 5/9×21 به صورت عمودی دراختیار کودک قرارداده می شود آزمایشگر به آزمودنی می گوید:
"روی این کاغذ یک آدمک (یا آدم)بکش تا آنجائیکه می شود قشنگ باشد واگر دلت خواست آن را رنگ کن" می گذاریم که آزمودنیها هرطور دلشان می خواهد مقاشی کنند بدون آنکه به آنها کمک کنیم ویا به انتقاد ارزشیابی یاتلقین مبادرت نمائیم فقط به آزمودنیها یی که تردید هائی نشان می دهند باید گفته شود، خوبه ادامه بده ....
نوع فایل: ورد و پی دی اف
پایایی تعداد صفحات: 55
منبع: دارد
تفسیر و توضیحات و نمره گذاری: دارد
تفسیر بالینی آزمون آدمک گودیناف بصورت کامل و با فرمت ورد
تفسیر عاطفی آزمون آدمک گودیناف
دانلود تفسیر آزمون آدمک گودیناف
دانلود رایگان آزمون گودیناف
نمونه نقاشی گودیناف
نمونه انجام شده آزمون گودیناف
نمونه اجرا شده آزمون گودیناف
تفسیر آدمک در نقاشی کودکان
نمونه تست گودیناف